tiistai 27. maaliskuuta 2012

Who am I to argue, I can't change the colour of my eyes.

Kukkuluuruu kaikille. Meisi on kipiänä. Ja tämä on yhtä ihanaa ko aina ennenki. Vesi vuotaa silimistä, olo on tukkoinen, kurkkuun sattuu ja palelee. Toiveikkaana tungin aamulla kuumemittaria kainaloon, josko ois ollu vaikka kuumetta ja hyvä syy olla lähtemättä luennoille. Mutta ei toki, ei mitään sen suuntaista lukuunottamatta sunnuntaina mitattua lämpöä. Jep. Joten oon tänäänki kiltisti käyny istumassa luennoilla aivot kohomeessa, unohtanu aamulla lähtiessä puhelimen messistä ja muutenki ollu vähintäänki vähän sekava. 

Korva-, nenä-, ja kurkkutautien & plastiikkakirurgian luennon jäläkeen (jossa meijät taas jälleen kerran peloteltiin hengiltä) raahasin itteni kauppaan ja tein jotaki, mitä en oo koskaan ennen teheny. Ostin paketin Ben & Jerry's -jäätelöä, vain ja ainuastaan minulle. Hinta oli kirpaisevan palijon, mutta päätin kerranki olla välittämättä asiasta. En nimittäin ikinä ole ostanu itelleni yksin paketillista jäätelöä! Minun pakasteesta ei vaan löy'y semmosia asioita. Sieltä löytyy hirvenlihaa eri muodoissa, marjoja, sieniä, leipää, pakastevihanneksia, katkarapuja ja pakastettua ruokaa, mutta ei jäätelöä. :-------D Nyt on kyllä maailmankirijat sekasin! Pahinta mitä minun pakkasestani on ikinä löytyny, on ranskanpotut, sekä pulla. 

Mutta kaipa sitä nyt saa kerran elämässä ittiään hemmotella ko on kipiä. Jäätelö helepottaa tuota kurkkukipua. Tosin oon hieman kauhuissani siitä, että se törppö on niin jäätävän kokoinen. Pitää varmaan kuttua joku syömään sitä. :DDDDD Tosin nyt pitäisi kyllä tehä jotain oikiaa ruokaa, ko söin tuota jätskiä ja tuli vähän huono olo. Olen myös vakaasti päättäny olla tämän viikon täysin liikkumatta. Ei salia, ei lenkkiä, ei mitään, ennenkö tämä tauti on ohi. Minä haluan nyt oikiasti parantua! (Joo, sohovalla makaaminen ja jäätelön syöminen ja nollatoleranssi urheilun suhteen kuulostaa todella lupaavalta viikolta, apua...)

Nyt kuitenki sen kokkauksen puoleen.

Briefly in English: I'm sick and I bought Ben & Jerry's ice cream for the first time in my life. Just for me. Crazy me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti