tiistai 26. maaliskuuta 2013

Why do we fall in love so easy.

Voin heti alakuun ilimottaa, että taaskaan ei muuten tule kuvia! Onnistuin lauantaina imuroijessani tiputtamaan kameran lattialle (voi jumaliste ko tämä kämppä on minun egolle vaan liian pieni...) ja tietenki objektiivi alaspäin. No, objektiivi säilyi luultavasti vammoitta (en tiiä, en oo vielä testannu) mutta uv-suodin räsähti tuhannen pillun päreiksi. Onneksi paikallaan oli tuo halavempi objektiivi... 

No siis joo, tämähän ei liittyny siihen kuvattomuuteen mitenkään, en vaan ole jaksanu kuvata viime aikoina mitään. :D 

MUTTA, ajattelin kuitenki huuella ees jotaki. Pääsiäinen lähestyy uhkaavasti ja oon kyllä jo ajatuksissani ihan pilikillä, kelekkailemassa ja ulukoilemassa muuten vaan. Tänään ja huomenna on harvinaisen löysät päivät ennenkö loma alakaa, tänään ainuastaan terapia iltapäivällä ja huomenna aamusta yhet harkat. 

Terapian jäläkeen meen käymään lenkillä ja otan chillisti ennen saunaa. Tai ehkä teen jotain urheilullista t. kävin puntarilla pitkästä aikaa ja olen läski. No eiii kai, mutta oli se sen verran traumaattinen lukema, että tarvinnee taas vähän miettiä, mitä syö, ja mitä ei. Toivon hartaasti, että se uimahallin puntari näytti yläkanttiin ja oikiasti tilanne ei ole näin paha. En ois kyllä ikinä uskonu!

Ja niin. Enpä minä vissiin kauhiasti ole muuta viime aikoina touhuillu ko opiskellu ahkerasti, syöny hyvin (joo, vissiin vähän liianki hyvin), käyny lenkillä, katellu lehevoja ja semmosta peruskauraa. Hm:n alakkarit oli hyviä ja sain lopultakin minun kauan haaveilemani punaset housut (!!) ja Ellokselta otin yhen paijan. Ja posti on vissiin syöny minun piilarit ja piilarinesteen, paketti on lähteny LensOnilta jo viikko sitten, mutta ei sitä vaan mulle kuulu...

Tunnin päästä vois lähtiä lipastolle syömään. Ulukona on taas ihana auringonpaiste ja haaveilen siitä, että tiet sulais ja vois lähtiä vaikka juoksemaan. 

Mutta joo, nyt minä käytän tämän tunnin ennen lähtöä jotenki äärimmäisen järkevästi, kuten esimerkiksi lukemalla kirjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti