maanantai 8. heinäkuuta 2013

You spin my head right round.

Voi kyllä! En ole kuollut, mutta päätin töitten loppumisen jäläkeen piettää lomaa myös tästä kirjottelusta. Aiemmin olin suunnitellut loman loppuvaksi samalla ko miehekkeen loma päättyy,eli eilen, mutta sitten tajusin, että hei, minähän olen LOMALLA. Ja tsädään, päätin lähtiä reissaamaan tänne itäisen Suomen kakkoskämpille. Tästä johtuen minulla ei ole omaa konetta käytössä eikä kaikkia niitä kivoja kuvia, joita olen sinne loman aikana kasannu ja nettiki toimii vaan välttävästi (teen tätäkin nyt puhelimella, ko Kainuu ja toimiva netti eivät kuulemma mahu samaan lauseeseen...)

Joten, loma jatkukoon! Tähän mennessä oon ehtiny saaha uuet lasit, viettäny telttailu/kalastelujuhannuksen, onkinu kolomekiloisen hauen sekä tammukoita ja ahavenia, touhottanu nuitten ukkojen kans (karvanen&vähemmän karvasempi), grillannu, päätynyt toivottavasti toimivan nintendon omistajaksi, reenannu ja vaan ollu. 

Nytkin minua oottaisi seuraavaksi astetta luovempi reeni, joka täytyis tekasta tässä kämpillä vähän soveltaen. Aamuni oon alottanu kuumalla kylyvyllä ja jossain vaiheessa pitäisi eksyä ruokakauppaan. Jonain päivänä seikkailen ehkä keskustaan ja kuka tietää mitä keksinkään. Tätä blogia en taija päivitellä ko niitä kuviakaan ei tosiaan ole käytössä. Palailen pohojoseen ens viikon puolella vain suunnatakseni lähes samantien aivan eteläisimpään Suomeen, jossa oottaa Iron Maiden. :D

Jää kotikylän perinteikkäät nimipäivätki välistä tänä vuonna, mutta hei, aina ei voi voittaa. 

Nyt, ystäväni sovellettu selekä-, rinta- & olokapääreeni. Hauskaa kesän jatkoa kaikille, palailen jossain vaiheessa ja pläjäytän tänne hirmuisen kasan kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti