keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Talk dirty.

Iski tyhyjiö. Sain tuossa jokunen tunteroinen sitten tutkimussuunnitelmani valamiiksi (eikä se mikään masterpiece kyllä ole, mutta valamis silti) ja makasin sohovalla samalla ko tajuntaani syöpyi ajatus, että minä makaan tässä nyt ihan vaan siksi, että mulla ei oo parempaakaan tekemistä, enkä siksi, että välttelisin jonku opiskeluhomman tekemistä. 

Hurjaa. 

Ja koska minulla on joku rebel-vaihe silimässä, istun juomassa vielä iltateetä vaikka pitäisi jo olla nukkumassa ko huomenna on se viiminen kasin pinnistys, joka palakitaan jouluruualla ja glögimeisingeillä. Mutta joo, aina ei vaan jaksa. Olla järkevä. Ja kerta aattelin, etten jaksa tehä tästä taas semmosta yhtä kuvatonta läpinää toisten joukossa, aattelin jakaa teille kuvan yhestä toisesta masterpiecestä. 


Oon hyvä alottamaan joitaki hommia ja erittäin surkia saattamaan loppuun. Aijoin niistä piirrustushommista selitellä täällä, mutta eihän tässä ole kerinny/jaksanu/viitsiny/muuten vaan hotsittanu. Päätin nyt sitten kuitenki laittaa jakoon jotain, jonka oon saattanu valamiiksi ja mikä on myös viimeisin tuotos tällä rintamalla. Kuva on huono ko se ei ole mikään skannaus vaan kameralla napattu, mutta olokoon. Surusilimä. 

Seuraava taideteos luvassa arviolta keväällä 2018. Oon hieman tuulella käyvä kopiokone.

Eipä siitä sen enempää, eikä minullakaan kyllä kauhiasti asiaa ole. Huomenna ko printtaan kandin tutkimussuunnitelman ulos ja palautan sen, takki on aika tyhyjä. Arvatkaapa nukunko perjantaina niin pitkään ko huvittaa (eli ainaki kaheksaan)? 

Mutta nyt meisi lähtee nukkumaan ja potemaan sängyn pohojalle huonoa omaatuntoa siitä, ettei jaksanu viiä roskia eikä olla muutenkaan tehokas. Mutta hei, minä oon sentään tänään tapetoinu ruotsin pakettiin semmosilla kiertoilimauksilla, että oksat pois. Enkä muuten todellakaan aijo nähä unta kandin tutkimussuunnitelmasta ens yönä. 

Hyvää yötä ja kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti