perjantai 15. helmikuuta 2013

Sinuun minulla on kuume.

Perjantain kunniaksi juon kahavia muumien primadonna-mukista ja syön pullaa. Kyllä, meikäläisen pakasteessa ei vaan voi olla pullaa, koska olen possu. 

Tentti oli ja meni, varmaan meni läpiki. Ehkä. 

Pää on särki. Olin ajatellu meneväni ostoksille tentin ja harkkojen jäläkeen, mutta vitut minä jaksanu. Oon häpeäksi naissukupuolelle, koska a) vihaan Ikeassa käymistä ja nykyään myös hieman Ikean huonekaluja ja b) shoppaileminen on nykyään enemmän pakkopullaa ko mitenkään mukavaa TAI nautinnollista... 

Minulla olisi kyllä hankintoja. Meikkipuuteri, pinnejä ja uusi pipo. Sitten ehkä vähän astioita. Toisaalta uusi hajuvesi ois kiva. Sitten tarttisin rannekellon. Toppahousut, sekä semmone kevyt ulukoilupuku. Ois lahajakorttiki Intersportiin. Mutta aattelin käyttää sen johonki ihan muuhun... ...nimittäin kenkiin. Uuet silimälasitki ois kivat. Ai niin mutta mullahan oli niin pälli pää ettei net mikkään sopinu. 

Eääh. Uusia housujaki vois hankkia ja heitellä ehkä ihan suosiolla menemään nuita vanahoja. Alushousujaki tarttisin. Ai niin mutta net oli kaikki ihan niinkö jostaki yheksänkymmentäluvulta suoraan... Ja pyykkikori! Uusi pyykkikori. 

Oisha näitä ko alakaa miettiä. Mutta minäpä en taija jaksaa miettiä nyt enempää, vois tehä jotaki niin tärkiää kuten vaikkapa heittäytyä päikkäreille. Tai pessä vaikka pyykkiä. Jos ennen saunavuoroa käväsis lenkillä. Saa nähä.

Katsellaan.

Briefly in English: I should do some shopping but I hate it nowaday. It's so hard to go out there. Why can't I bought new eyeglasses from Internet...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti