perjantai 20. huhtikuuta 2012

And it's you when I look in the mirror.

Huh, ohan se ollu taas päivä. Sokellusluennot saatiin pakettiin ja oon oppinu palijon uusia asioita, esimerkiksi käyttämään hollanninkielistä tietokonetta. :D Oppimispäiväkirjaki ois viimeistelyä ja palauttamista vaille valamis. Kävin tuossa saunassa ja vähän arvoin, että oisko pitäny juua saunakalija. Päätin kuitenki säästää oluset. 

Piti jaksaa tänään muka lenkilleki, mutta ko menin reippaana tyttönä ottamaan tuossa lipaston jäläkeen kahen tunnin päikkärit, se siitä sitten. Saa varmaan taas yöllä ootella unta... No, sain sitten kuiten värjättyä tukan, edellisesta kerrasta oliki taas vierähtäny aikaa. Jatkoin sävyttävä shampoo -linjalla, ko olin viime kerrallaki ihan tyytyväinen. Sitä paitsi tämä on vähän halavempaa ko kestovärit ja toivottavasti ei niin hirviää myrkkyä. Mukava kattella ittiään peilistä, olin kerenny unohtaa jo miltä näyttää, ko ei oo järetöntä juurikasvua. :-----D

Huomenna oiski sitten erittäin superkivaa tiiossa, lähetään nimittäin tyvärien kaa mökkeilemään! Kuka olisi uskonu että Oulussa pääsee mökkeilemään! En minä ainakaan. :) Tosin ei kyllä pitäy'ytä Oulun alueella, vaan lähetään vähän kauemmas, mutta silti. Rantasaunaa, olut ja mökki ja pari mukavaa neitoa. Aaaaah hitsi minä oon ihan pähkinöinä. Pakkaan kameran messiin ja lupaan ikuistaa jotain sellaista, mitä voi täälläki jakaa. 

Nyt pitäisi vielä tälle illalle tiskata ja ehkä vähän pakkailla. Tosin se ei nuilla meikäläisen päikkäreillä kyllä varmaan tuottane mitään vaikeuksia. Niin ja viimeistellä tuo oppimispäiväkirja niin pääsis siitäki sitten eroon. Sunnuntaina tullee mamma taas kylään, joten sinne ei kauhiasti vaikuttane jättää mitään opiskelujuttuja.

Briefly in English: Friday and just chillin'.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti