sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Tänään tiedät mitä vapaus tarkoittaa.

Sunnuntai-iltaa kaikille. 

Kattelen tässä telekkaria ja kello alakais kääntyä semmoseen asentoon, että kohta joutais jo unille. Ennen sitä pitäis kyllä vielä laittaa pyykit kuivumaan ja tiskata. Oon tänään ollu niin aikaansaava, että oon vähän järjestelly paikkoja ja imuroinu, sekä käyny kaupasta ruokajuttuja. Ja kävinhän minä tunnin lenkinki tuossa illalla.

Ja ae niin, ohan met tehty Leenan kans meijän kitin lopullinen suunnitelmaki lopultaki valamiiksi. 

Lauantaina meni koko päivä ostoshommissa pääasiallisesti Zeppeliinissä (tai Kempeliinissä, niinkö met eilen päätettiin). Ja menihän se vähän possuilunki puolelle, mikä oli kyllä tieto jo ennen sinne Kempeliiniin lähtemistä. Käytiin kinkin buffetissa syömässä ja siellähän piti sitten tankata koko rahan eestä. Sen jäläkeen kyllä shopattiin ankarasti monta tuntia, mutta eihän sitä Kempeliinistä voinu paluumatkalle lähtiä iliman Arnoldsin donitseja, siellä ko sattuu olemaan Oulun seu'un ainut semmonen. Donitsien jäläkeen lähettiin Marjon kans kuluttamaan niitä lenkille, mutta jotta homma pysyisi tasapainossa, nautiskeltiin vielä iltapalaksi nacholautasia kera erittäin paskan elokuvan. Kulautin oman lautaseni alas yhellä Happy Joella. 

Eli kuten sanoin, possuiluksihan se meni, mutta se sallittakoon minulle. Tänäänki oon kyllä syöny herkkulakostani poiketen mustikkapiirakkaa, mutta se oli hyvin kevyttä, ko Leena ajattelee minun linjoja. Ja kaikki pojot minulle, ko en lauantaina syöny _ainuttakaan_ karkkia, vaikka semmosiaki oli kyllä tarjolla. 

Ja positiivisena uutisena kerrottakoon, että lauantaina sain farkut jo jalakaan iliman suurempia ongelmia. Joten suuntaus on hyvä. 

Plus että löysinhän minä siltä shoppailureissulta jopa uuen hameen itelleni, jonka laitan ehottomasti päälle meijän tuleviin nallekarkkipileisiin. Ja hei, oon muuten pistäny tänään toteutukseen ensimmäiset joululahajat, mutta niistä ei sen enempää, hih. Lisäksi himoaisin itelleni ihan sikana Better Bodiesin vihiriää camo toppia ja hotpantseja. On net vaan kyllä niin kalliit, että en tiiä. Toisaalta jos ostais net motivoimaan ittiään. 

No, pitää tässä tehä ehkä semmone haluamis/tarvittemislista ja sen jäläkeen priorisoida, että mikä on tärkiää ja mikä ei.

Mutta nyt laitan tiskiveen lämpiämään ja lähen ripustamaan pyykit telineeseen, että pääsen joskus nukkumaanki. Öitä ja alakavaa viikkoa kaikille! 

Briefly in English: Sundays are made for long walks. Also for laundry and dishes...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti