maanantai 3. helmikuuta 2014

There's no limit.

Oman elämän salikissa täällä hei. 

No anteeksi ja ahhahaa, joo, salikissa todellaki, voisin ruveta kuvaamaan sellaista fitnesskisuli-parodiaa, minulla olisi muutamia erittäin loistavia ajatuksia mitä siihen voisi tulla. Esimerkiksi meisi kyykkäämässä urheilualushousuissani, jotka olen ostanut joskus vuonna kivi ja kirves ja tänään ymmärsin ensimmäisen kerran, miten net kuuluu pukia päälle. Nimittäin niin, että puoli pakaraa jää paljaaksi ja vyötärö nousee lähes napaan. 

Jep, erittäin for miehekkeen eyes only. 

No mutta, oikiasti tarkotukseni oli tulla avautumaan siitä, että tänään oli taas semmone en-millään-jaksa-reenata-ko-oon-ihan-naatti-onks-pakko -olo ja sitten ko aikani venkoilin, muistin sen, että piti reenata siksi, että sen jäläkeen tulee hyvä olo ja kappasta vaan, löysin hyvin pian itteni heiluttamasta puntteja. 

Ja mitäs mitäs, meikällä oli tänään joku ihan härkänen päivä ja huomasin vetäväni samoilla painoilla ko aiemmin ihan sikana toistoja eikä meinannu tuntua ees missään. Lähes jokaisessa liikkeessä sai nostaa toistomääriä, eli seuraavassa reenissa saa ihan rohkiasti lyyä vähän painoa lisää! Jes! Tätä minä oon oottanu, sitä, että se reeni kulukee ja sitä, että jaksaa tehä. 

Tartti vaan päästä sen ääh-minen-jaksa-kuolen-kaheksaan-toistoon-ihan-säälittävillä-painoilla -vaiheen ohi. Nyt lähtee käyntiin kolomas reeniviikko, viime viikolla reenit tuli pakettiin käsiä lukuunottamatta, koska järkeilin eilen, että on fiksumpaa reenata vaan vattat, ko enivei käjet ottaa tässä selekä-rinta-olokapäät -päivässä kuitenki osumaa. Tällä viikolla pyrin toki sitten taas tekemään reenit ajallaan ja hoitamaan vatsojen lisäksi myös käjet. 

Huomenna painellaanki sitten taas lenkille. Ai kun mulla on mukava tatsi tähän elämään, toivottavasti tämä ei loppuisi ikinä!

Tukee kivasti näitä opiskelujuttuja ko jaksaa liikkua. 

Ois mulla muitaki hauskoja juttuja, joista ois voinu höpistä, mutta nyt väsyttää jo niin mukavasti, että tarttee mönkiä sänkyyn, missä meillä on muuten uusi petauspatja. Heräteostoksia Jyskistä. Ainaki ekalla nukkumisella vaikutti ihan ihimismäiseltä, kaippa tuo asiansa ajaa. 

Mutta nyt öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti