torstai 10. toukokuuta 2012

"En oo pannu sun penaalia!" ja muita letkeitä letkautuksia.

Otsikko tarkottaa tasan sitä, että mulla tulee ikävä kesällä. 

Meisillä alako kesäloma. Apua. Pitäis pakata ja lähtiä huomenna kotiin, mutta mulla on vähän semmone olo, että en taho, onko pakko! Paitsi että en koskaan kerkiä viettää täällä Oulussa semmosta rentoa vapaa-aikaa ko aina joko opiskelen tai oon menossa jonneki, niin tuli vähän semmone orpo olo ko käytiin tyttöjen kans vielä Pannukakkutalossa ja sitten yksillä kaatamassa meijän päiväkotiraportti. 

Oon eläny semmosessa symbioosissa Leenan kans tässä muutaman hetken, että en varmaan osaa huomenna olla ko tajuan ettei tarvikaan lähtiä sen kans mihinkään. :D Kuka mulle nyt aukoo rakastavasti päätä koko ajan?

Voi että, on meillä niin roppakaupalla ihania naisia.

On vähän semmone olo että juuri nyt ko täällä Oulussa ja Oulun pesässä alakais olla mukava fiilis olla ko kesä tekee tuloaan ja näin, niin pitääki lähtiä veks. Pikkusen ristiriitanen olo. Sitten ko tulee takasin niin on taas paskat ilimat ja alakaa opiskelu uuestaan. :--------D No ei kai. 

Minkäs teet ko ei ole töitä. Pitää tulla kesällä käymään. 

Joo, ei kait se auta. Ruveta tässä jääkiekon ohella ehkä kasailemaan tavaroita ja valamistautumaan kesälomaan. Ai että, jääkiekko on kyllä hieno laji. 

Briefly in English: It's my summer holiday! Feelin' good.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti