sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Pelkään että saat minut tuntemaan se ei sovi mun pirtaan.

Eilen ja tänään minä olen miettinyt, että onko tämä meikän elämä ensinkään, vai oonko vahingossa hypänny jonku muun housuihin. Tuijottelen epäuskoisena omia tavaroitani pitkin tätä kämppää ja mietin että mitähän helevettiä. Tuijottelen myös tätä koneen näyttöä ja omia käsiäni ja kaikki täsmää, mutta silti olo on ihan outo. Eilen kävin kaupassa ja pyörin ko hyötymarja sukupuolielimessä ko en löytäny sieltä mitään, poljin ihan vieraita huudeja pitkin ja olo oli semmone, että mihin helevettiin minä oon menossa. Nauratti, ihan niinkö ois muuttanu uuteen kaupunkiin eikä vaan toiselle puolelle yhtä. :D 

Ekana iltana veettiin vaimokkeen kanssa tyylikkäästi kinkkipiknikit keskellä "olohuoneen" lattiaa ja meikä mietti, että saankohan näitä tavaroita ikinä paikalleen.


Perjantaina ei kyllä palijoa muuta sitten jaksanukaan tehä, kunhan vaan sängyn sai pedattua. Oli ihan semmone olo, että jos minä oisin saanu päättää, oisin jääny Qsamoon. Oli muutenki niin jännä päivä, vaikka lopuksi olin saaha hermoromahuksen ihan turhaan. Eilen heräsin sitten vähemmän tarmokkaana uuteen päivään ja pienten käynnistymisvaikeuksien jäläkeen aloin laitella tavaroita paikoilleen. Niin se vaan tuli suurin piirtein järjestys tähänki kämppään päivän puurtamisen jäläkeen. Vielä ois pientä hienosäätöä jälijellä, mutta asiat alakaa olla kuiten suurin piirtein oikeilla paikoillaan. Kuvailen kämppää tarkemmin EHKÄ sitten ko kaikki on paikallaan ja järijestyksessä. Vielä ois hakusessa peili ja semmone minimaalinen pöytä, joka mahtuis tuonne yhteen koloon. :) Plus että pitäis saaha jutut seinille ja näin.

Otettiin Marilynin kans yhteiskuva kaaoksen keskellä! Huomaa
meisin uuet rakkaushousut. :)
Eilen kävin myös keskellä yötä vaimon luona lasagnella (!) pikaliimapurkin kans kursimassa sitä vähän kokoon ja sitten tultiin tänne meisin luo kattomaan lehevaa. Persemaa-aikoina tämmöstä ei ois voinu ikinä tapahtua, välimatka ois ollu ihan liian suunnaton millekään yösyöppöilyille ja lehevoille. Tänään aamulla herätessäni olin taas ihan hukassa sen suhteen, että missä meisi oikeen on. Sitten muistin, että ai niin, kämpillähän minä. Ko Boogina lähti valamistautumaan töihin lähtöön, meisi paineli suihkuun ja en varmaan ikinä ole käyny suihkussa nuin nopiasti. Kyllä, se on mahollista tehä tuhulailematta turhaa vettä, mutta vasta sitten, kun vesikin maksaa, sen tajuaa, ettei suihkussa tarvi olla puolta tuntia ja laskia koko ajan vettä. Kun vesi kuuluu vuokraan, on heleppoa tuudittautua siihen ajatukseen, että ei tämä mitään haittaa, vaikka vähän lotraanki. Tosin Persemaan kylyppärissä oli suurin piirtein pakkasta ja sikakuuma pitkä suihku oikiastaan ainut luksus meikäläisen elämässä, joten antanen sen itselleni anteeksi. Nyt sitä luksusta on elämässä onneksi kaikin puolin muutenkin. Oon tässä syöny aamiaista sohovalla ja kuunnellu Metallicaa ja miettiny että pitäisi tarttua opiskeluhommiin, mutta ko on sen verran laiska sunnuntai-fiilis, ettei ainakaan ihan vielä jaksa.

Loppuun vielä kuva meisin uuesta tulevasta parhaasta kaverista: 



Laatu on vähän pöh mutta ilime ja nappisilimät näkyy, ja se on tässä kyllä tärkeintä! Voi rakkaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti