lauantai 14. tammikuuta 2012

Say, is that rain or are they tears?

Minä meinasin jo ounastella tätä eilen, mutta pidinpä sitten kerranki pääni kiinni, ja loppujen lopuksi ihan turhaan. Nimittäin, yleiset saunat on perseestä, lähes poikkeuksetta. Eikä meijän talon sauna valitettavasti teheny poikkeusta. Tai ehkä minä vaan oon tottunu liian hyvään, mutta kilometri lauteita ja lannistuneena tuhiseva kiuas, minne piti nakkoa kaks kiulullista vettä, ei oo kyllä ihan meisin makuun. Eikä kaks erillistä pukuhuonetta ja suihkua, varsinkaan ko rookki ei toiminu niin että oisin saanu mielenrauhan ja sen toiseen pesuhuoneeseen johtavan oven kiinni. Nyt ei ees niin sitten harmita, että käytännössä kaikki vakiovuorot oli varattu. Noh, kävinpä kuitenki saunassa eilen ja loppuilta meniki sitten tosiaan tässä sohovalla collarit jalassa maaten. Nukkumasaki tuli kylään, mutta edelleenki nukuin aika huonosti. Joten, Masa, olet erotettu, tästä lähtien minun tykö saa tulla vierailemaan Nukkumaija. Jos se vaikka naisena osais tuon homman vähän paremmin. 

Vitsit että minä taas rutisen ja paukun. Roppi valittaa niinkö oisin oikiastiki sata vuotta vanaha, enkä vaan henkisesti. 

Oon tässä vietelly raukiaa lauantaipäivää, kattellu ko aurinko paistaa ikkunasta, kokkaillu ja tiskannu ja kuunnellu Metallicaa ja Kotiteollisuutta. Teheny sitä mistä aina haaveilinki. Vielä pitäisi imuroida, putsata partsi lumesta ja laittaa kuvat seinälle. Jotenki tässä ei kyllä nyt ole ollu semmosta fiilistä ko oisin toivonu olevan, mutta noh. Ehkä se vielä löytyy. Mutta joo, nyt minä alan käyä noita valokuvia läpi ja rupian miettimään, että miten net sais tuonne seinälle kivasti. Oon luvannu lähtiä käymään vielä vaimon kans keskustassa mutkat, kattoa jos ostais net uuet urheilurintsikat itelle. Löysin eilen ihan vahingossa Cittarista viiellätoista eurolla kahet sporttialushousut ko Boogina katteli jääkiekkomailoja, saapa nähä onko noista nyt sitten sen kummemmin mihinkään. Oikia hinta olis ollu nelijäkymppiä, ihan hyvä tarjous siis. Urheileminen on kyllä kaikkia muuta ko halapa harrastus! Tai ehkä se on halapa niille, jotka ei hikoile niinkö pienet siat... Terveisin punanaamainen ja hikinen pikkupossu. 

Mutta nyt valokuvia ja ehkä kahavia. Ja peeeässää, aion kyllä tehä myös semmosia ihan järkeviä jotain aihetta koskettavia merkintöjä, kuhan tässä kerkiän, vaikka viime aikoina onki ollu enemmän vaan tämmöstä kuvatonta yleismaailmallista löpinää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti