maanantai 16. tammikuuta 2012

Vaikka mä oon vetänyt pään täyteen humalaa, silti sinä haluat tulla mun luo.

Tänään mietin tuossa ko seisoin lipaston pysäkillä klo 19.47 oottamassa bussia jolla pääsis kämpille, että mihin helevetin hullujen perfektionistien lafkaan minä oon liittyny. Oikiasti, nämät logopedien opiskeluaikataulut on välillä ihan ihimeellisiä, terveisin 12.15-19.40 lipastolla hihhei. Ja sairainta tässä on kait se, että minusta tämä ei ees oo enää mitenkään omituista, en ees osaisi kuvitella että opiskelu voisi olla muunlaista. Ettei olisi lääketieteen kursseja (tarkalleen ottaen puhe-elimistön anatomiaa ja fysiologiaa) joista saa jonku yhen opintopojon, tuurilla ehkä jopa yks ja puoli, on tasan kaks luentokertaa ja tentti alle viikon päästä. Siellä sitä opiskellaan kurkunpään lihasten latinankielisiä nimiä puoli kaheksalta illalla. 

Mikähän mua oikeen vaivaa, ko tänne olen halunnut.

Ja jotta tämä ei nyt ois vielä tarpeeksi, oon lähössä huomenna puoli kasilta AAMULLA salille. Ei jumalauta oon vissiin ihan sekasin! Hullu mikä hullu, varsinki ko luennotki alakaa vasta kahelta ja ruokarehevit lipastolla on vartin yli yks. Ko pääsen sieltä salilta, väännyn suihkuun ja sitten luultavasti joko opponoin tai kirijotan esseetä, kunnes pitää lähtiä sinne lipastolle. Sittenkö pääsen sieltä harjottamasta viittomakieltä puoli seittemältä (joka meinaa bussien kans vartin yli seittemää) niin lähen suorittamaan vielä kansalaisvelevollisuuteni ja äänestään pressanvaaleissa yhessä vaimokkeen kans Postitoimistolle. Koska oon a) ajoissa liikkeellä ja b) liian laiska kävelemään lipaston toiseen päähän äänestääkseni siellä. Ai niin, kaupassaki ja apteekissa piti vissiin käyä. No, onneksi minä oon tämmöne reipas ihiminen. 

Hitto tämä logopedi-reippaus on tarttuvaa laatua. Epäilen että net syöttää meille tuolla Snellmaniassa jotain logopedi-eliksiiriä... Nyt tämä logopedi lähtis kuitenki napsimaan piilareita poies päästä, pesemään naamaa, valakkaamaan urheiluvaatteita valamiiksi aamuksi, lataamaan kahavinkeitintä ja tekemään aamiaista valamiiksi. En nimittäin aatellu herätä aikasemmin ko seiskalta... 

See ya veikkoset. Jos oon vielä huomisen jäläkeen hengissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti