maanantai 3. joulukuuta 2012

Ja me talon kanssa kuunnellaan, kun sade lyö ikkunaan.

3. luukku ”Minun vanhempani”

Jokaisella ihimisellä on varmaan mielestään maailman parhaat vanahemmat. Ja kai se niin meneeki, epäilemättä jokaisella on varmaan tavallaan juuri itelleen net kaikista parhaimmat. 

Minullakin on äiti ja isi, joitten luona on koti. Ja kuten jokaisessa normaalissa perheessä, meilläki tapellaan ja väännetään ja useimmiten ihan turhasta. Eikä net ymmärrä puoliakaan siitä, mitä niitten pitäisi. :----D Mutta kotiin voi aina mennä ja viihyn siellä enemmän ko hyvin. Kotona, no, siellä on koti. Ainakin vielä niin kauan ko opiskelen, eikä minulla ole omaa perhettä.

Äitiltä olen oppinut kaiken olennaisen elämästä, kuten kokkailun, puutarhanhoidon ja kodin viihtyvyy’en salat. Iskältä taas kaiken siihen miehisempään puoleen liittyen. Verenperintönä oon saanu rakkau'en lapsia ja kotia kohtaan, sekä kiinnostuksen mettään. Äitin keittiössä kaikki, minkä voi tehä itte, myös tehään itte ja iskän mukaan mitään ei kannate ostaa, jos ei ole ensin perehtynyt asiaan hyvin tarkasti ja vertaillut mikä on ittelle se paras vaihtoehto, hinta-laatusuhteeltaan kohillaan ja muutenki paras ostos. Meikällä on myös (kuulemma) omituiset porukat, koska net kuuntelee minun kanssa Kotiteollisuutta ja isi tilailee vaatteita EMP:ltä. Ei normaalia toimintaa kohta viiskymppiseltä? Minusta on. :D 

Voishan nuista varmaan kirijottaa vaikka romaanin, mutta en nyt kuitenkaan ala mitään yksityiskohtaista sepustusta tänne avautua, ko vaikka net minun porukat onki, ei net varsinaisesti niin hirviän syvällisesti tänne minun blogiin kuulu. Mutta pääpiirteittäin, minulla on vanhemmat, joita en vaihtais pois ko korkeintaan kerran viikossa. :)

Briefly in English: The third hatch of advent calendar. "My parents". 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti